СТОЛЯР Г.І.
- Візитна карта викладача
- Методична робота
- Інноваційна робота
- Керівництво НСТ
- Педагогічний "Оскар -2021"
- Науково-методичні семінари, конференції
- Форми та методи навчання щодо формування загальних компетентностей
- Реалізація студентоцентрованого підходу
- Рекомендації щодо навчання за дуальною освітою
- Самоосвіта
- Виховна робота
- Досвід колег
- Критерії оцінювання навчальних досягнень
- Методи контролю
- Звіти викладачів циклової комісії
- Робота із особами з особливими потребами
- Самоосвіта студентів
- Компетентності здобувачів освіти
- Положення про академічну мобільність
- Дистанційна освіта
- План роботи навчального кабінету
- Положення про розроблення ОПП Про реалізацію навчально-методичних проблем циклової комісії природничих і соціально економічних дисциплін
- Напрямки роботи циклової комісії викладачів природничих і соціально-економічних дисциплін
Навчальні дисципліни:
Перше півріччя: 2024-2025 н.р..
- Лекції
- Практичні роботи
- Лабораторні роботи
- Семінарські заняття
- Форми та методи контролю результатів навчання
Друге півріччя: 2024-2025 н.р..
Навчально-методичний комплекс з освітнього компонента:"Основи природознавства та суспільствознавства з методикою навчання."
Перше півріччя: 2024-2025 н.р..
- Лекції
- Практичні роботи
- Семінарські заняття
- Лабораторні роботи
- Форми та методи контролю результатів навчання
Друге півріччя: 2024-2025 н.р..
- Лекції
- Практичні роботи
- Семінарські заняття
- Лабораторні роботи
- Форми та методи контролю результатів навчання
Навчально-методичний комплекс з освітнього компонента:"Валеологія та методика навчання."
Друге півріччя: 2024-2025 н.р..
Витяги з протоколів №4, №5, №6, №8, №8-2, №8-3, №12.
- Витяг з протоколу №4 (Про задоволеності потреб та інтересів здобувачів освіти)
- Витяг з протоколу №5 (Про анкетування здобувачів освіти)
- Витяг з протоколу №5 (3.Про перспективні напрями розвитку галузі знань, ринку освітніх послуг)
- Витяг з протоколу №6 (Про форми контрольних заходів для оцінювання програмних результатів навчання)
- Витяг з протоколу №8 (Про різнорівневі види завдань, контроль та самоконтроль)
- Витяг з протоколу №8-2 (Про зміст та збалансованість розподілу оцінок)
- Витяг з протоколу №8-3 (Про обмін досвідом роботи з питання)
- Витяг з протоколу №11 (Про оприлюднення інформації щодо контрольних заходів, критеріїв оцінювання в педагогічному коледжі)
- Витяг з протоколу №12 (Про освітні компоненти за ОПП, що сприяють набуттю загальних
- компетентностей)
- ДОПОВІДЬ «Форми контрольних заходів для оцінювання програмних результатів навчання здобувачів фахової передвищої освіти в межах освітнього компонента «Методика навчання предмета «Я досліджую світ»»
- ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ з освітнього компонента «Основи природознавства та суспільствознавства з методикою навчання»
- ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ з освітнього компонента «Основи природознавства та суспільствознавства з методикою навчання»
- Контрольні заміри професійних знань з освітнього компонента «Методика навчання предмета «Я досліджую світ»
- З досвіду роботи: «Кейсові завдання для студентів на заняттях «Методика навчання предмета «Я досліджую світ»»
- Освітні компоненти змісту освітньо-професійної програми «Початкова освіта» міждисциплінарні зв’язки, що орієнтуються на практику, створюють необхідне освітнє середовище для формування інтегральної, загальних і спеціальних компетентностей. Тези.
- Досвід роботи з питання про рівневі завдання: «Описові завдання з освітнього компонента «Методики навчання предмета «Я досліджую світ»
- Досвід роботи з питання модульного тестування: «Методики навчання предмета «Я досліджую світ»»
- РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо визначення змісту та збалансованості розподілу оцінок, що застосовуються для оцінювання програмних результатів навчання здобувачів фахової передвищої освіти в межах освітніх компонентів
- РЕКОМЕНДАЦІЇ: «Система оцінювання для різнорівневих видів завдань й самоконтролю»
Коментарі
Дописати коментар